فیلم و سریال

سریال حضرت معصومه

به تجربه، سریال‌های فاخر تاریخی از جمله سریال‌هایی هستند که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را پای جعبه جادو می‌نشانند. با توجه به خیل مشتاقان این نوع سریال‌ها، توقع می‌رود تولید آن‌ها به صورت مرتب و با فاصله کوتاهی از یکدیگر در دستور کار قرار بگیرد؛ تا رسانه ملی مجبور نباشد یک سریال فاخر را به دلیل کمبود تولیدات تاریخی، چندین بار بازپخش کند.

همان‌طور که پیداست کم لطفی نسبت به این سریال‌ها، به سریالی با مضمون زندگی حضرت معصومه (س) نیز سرایت کرده و این سریال که سال‌هاست در نوبت تولید صداوسیما قرار دارد، با وقفه در تولید مواجه شده است. اما خوشبختانه پس از کش و قوس‌های فراوان و با پیگیری‌های «جواد افشار» در مقام کارگردان، اخیراً پیش تولید این فیلم به اتمام رسیده و مقدمات تولید آن در سی قسمت به عنوان پروژه الف صداوسیما مراحل ابتدایی ساخت را آغاز کرده است. «جواد افشار» پیش از این سریال تاریخی جابربن‌حیان (از شاگردان امام صادق(ع)) را ساخته است؛ همچنین تجربه ساخت سریال‌های کیمیا، آنام و گاندو را نیز در کارنامه دارد.

سال گذشته بود که «مجتبی امینی» به عنوان تهیه‌کننده سریال حضرت معصومه(س)، به پروژه اضافه شد. وعده‌ای که در ساخت این سریال داده شده، استفاده از هوش مصنوعی در اجرای پروژه است که برای اولین بار در پروژه‌های ایرانی رخ خواهد داد. امیدواریم این سریال نیز مانند سریال‌های مختارنامه، یوسف پیامبر(ص) و مردان آنجلس موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا