مناسبتی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انّا الیه راجعون

ارتحال جانسوز و اسفناک عالم ربانی و فقیه صمدانی و فیلسوف الهی و عارف فانی و حکیم متأله ، علامه ذوالفنون و سالک الی الله ، علامه دوران، حضرت آیت الله حسن زاده آملی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه ای است مولمه که جبران آن بسیار سخت و ناگوار است . و فقط جابر قادر مطلق، حضرت حق می‌تواند آن را جبران نماید.

موسسه  فرهنگی ، پژوهشی «یاران امین » به سهم خود فقدان این عالم با عمل را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و مراجع معظم و مقام معظم رهبری (مد ظلهم العالی ) به ویژه حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (ادام الله عزه) و حوزه های علمیه و فرهیخته‌گان حوزوی و دانشگاهی و مردم عظیم الشأن ایران به ویژه اهالی مؤمن و شریف شهرستان آمل و استان مازندران و خاندان معظم آن فقید سعید به ویژه برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ عبدالله حسن زاده (زید عزّه) تسلیت و تعزیت عرض نموده ، و رحمت واسعه الهی و حشر با انبیاء و اولیا الهی و حضرت ابی عبدالله الحسین (علیه افضل صلوات المصلین) و یاران با وفا و فداکارش که در آستانه اربعین آن حضرت روح آن عالم ملکوتی به ملکوت اعلی پیوست ، مسئلت می نماید. بمنّه و کرمه.

(اینجانب را با آن عزیز سفر کرده خاطره ای بس شیرین و دل نشین در یک جلسه بیاد ماندنی در روستای زادگاه آن مرحوم است که در فرصتی دیگر به ذکر آن خواهم پرداخت )

سید محمد موسوی

موسسه یاران امین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا