درباره ما

سلام و درود به کاربران ارجمند
کاربران و دوستان عزیز!
در آغاز سخن ، حضور شما را در جمع خودمان گرامی داشته و به آن ارج می نهمیم.
پایگاهی که هم اکنون شما به آن وارد شده اید ، بخشی از فعالیت های فضای مجازی
« مؤسسه فرهنگی ، هنری یاران امین» می باشد.

این مؤسسه ازسال 1382 با همّت برخی از دوستان و همکاران همدلی آغاز به کار نمود. که نزدیک به سه دهه تجربۀ کار فرهنگی ، هنری و تبلیغی در مناطق مختلف کشور و بالاخص مناطق غرب کشور را در کارنامه کاری خود داشتند.
تجربه موفق و ارزشمند کار با نسل جوان و برای نسل نو پدید، ما را بر آن داشت تا از کوله بار موفقیت خود بتوانیم از فضای مجازی هر چه بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

با همین هدف و انگیزه و با لطف و عنایت خداوند متعال با گذشت بیش از 17 سال از فعالیت های مؤسسه، دوستان و همراهان و کاربران فراوانی را با خود در
فضای مجازی در پایگاه های «یاران امین » و «یمنا» همراه کرده ایم و با برقراری ارتباط صمیمی با آنان، شاهد موفقیت های درخشانی در مسیر دسترسی به اهدافمان هستیم.
و اینک در ادامه راه می خواهیم حضور فعال و پر رنگ تری در فضای مجازی اعم از سایت و شبکه های اجتماعی داشته باشیم و با تیم تازه نفس تری به میدان آمده ایم.

امید آنکه در راه تبلیغ و نشر فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و تعمیق و گسترش این فرهنگ بتوانیم از پیشنهادها و انتقاد های سازنده و راهگشای شما مخاطبان و کاربران و همراهان فرهیخته بیش از پیش بهره مند شویم و گام های بلندتری در راه تعالی هر چه بیشتر برداریم. ما را در فضای مجازی با مطالب نو و جذاب تری دنبال کنید.
خدا یار و نگهدارتان
مؤسسه فرهنگی هنری یاران امین جوان

دکمه بازگشت به بالا